Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Consultoría e Xestión da Información
 Materias
  Mercadotecnia relacional en s-business
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Establecer e interiorizar os coñecementos vinculados a deseñar e implementar a relación cos clientes empregando diferentes ferramentas de marketing a través de Internet.
saber
saber facer
A4
A6
A8
A9
A26
B1
Deseñar e executar plans e programas de marketing relacional on-line de forma eficiente e ética.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A6
A8
A10
A15
A17
A18
A19
A20
A21
A23
A24
A28
B1
B3
Implementar as habilidades vinculadas ás novas tecnoloxías, programas de deseño e ferramentas de creatividade que permitan implementar ou crear novas técnicas de marketing relacional interactivo, co obxetivo de fidelización.
saber facer
Saber estar / ser
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A22
A24
B1
B2
B4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000