Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Atención ao cliente
   Contidos
Tema Subtema
1. Principios básicos da atención ao cliente. 1.1. As expectativas e a experiencia do cliente.
1.2. Xestión das percepcións e expectativas do cliente.
1.3. A calidade do servizo e a satisfacción do cliente.
1.4. A creación de valor e a lealdade do cliente.
2. Introdución ao modelo de xestión de clientes e o coñecemento e avaliación dos clientes. 2.1. A necesidade da xestión de clientes e as dificultades de implementación.
2.2. Modelos de xestión de clientes.
2.3. Almacenamento de datos e avaliación do cliente previa á segmentación.
3. Segmentación de clientes. Tipoloxía de clientes e atención diferencial. 3.1. Clientes internos, externos e finais.
3.2. Psicoloxía e comportamento do cliente.
3.3. Segmentación do mercado de clientes e atención diferenciada.
3.4. Modelos de segmentación máis usuais.
4. A captación e o modelo de relación. 4.1. Identificación do cliente obxectivo e elección da canle de captación.
4.2. O momento da captación e a repetición.
4.3. A oferta de valor.
4.4. A vinculación: retención, fidelidade, lealdade e recuperación de clientes.
5. Implementación e seguimento do modelo de xestión de clientes. 5.1. O modelo de implementación e misión.
5.2. Análise de situación e a empresa e análise de clientes.
5.3. O plan de acción estratéxico.
5.4. Implementación e seguimento. Indicadores xerais.
6. Habilidades sociais e comunicativas na prestación do servizo turístico. 6.1. O proceso de interacción social.
6.2. Influencias na percepción da prestación de servizos.
6.3. Escóitaa activa.
6.4. A comunicación verbal e non verbal.
6.5. A atención telefónica.
7. Fases da venda e o tratamento de dúbidas e obxeccións. 7.1. O valor engadido na venda.
7.2. Fases da venda e atención ao cliente.
7.3. O servizo posventa.
7.4. Tratamento das dúbidas e obxeccións.
8. Xestión de queixas e reclamacións. 8.1. Importancia das queixas e reclamacións na empresa.
8.2. O proceso de reclamación.
8.3. Tratamento das queixas e reclamacións.
8.4. Mecanismos e medios para a emisión de queixas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000