Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Atención ao cliente
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e interpretar coñecementos acerca dos fundamentos da mercadotecnia turística, así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais
saber
saber facer
A6
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
saber
saber facer
A13
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas
saber facer
Saber estar / ser
A14
Orientación do servizo ao cliente
saber facer
Saber estar / ser
A16
Capacidade de comunicación oral e escrita
saber facer
Saber estar / ser
A23
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
saber facer
Saber estar / ser
A25
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo
saber facer
Saber estar / ser
A27
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado
saber facer
Saber estar / ser
A28
Capacidade para converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións
saber facer
Saber estar / ser
A29
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos
saber facer
Saber estar / ser
B1
Compromiso ético
saber facer
Saber estar / ser
B2
Creatividade
saber facer
Saber estar / ser
B3
Iniciativa empresarial
saber facer
Saber estar / ser
B4
Motivación pola calidade
saber facer
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000