Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Distribución turística
   Contidos
Tema Subtema
1. A distribución comercial do sector turístico 1.1. A distribución comercial e o marketing turístico
1.1.1. Distribución comercial e producto turístico
1.1.2. A distribución comercial e o precio dos productos turísticos
1.1.3. A distribución comercial e a comunicación nos productos turísticos
1.2. O sistema de distribución no sector turístico
1.3. Funcións de intermediarios no sistema de distribución turística
2. A canle de distribución no sector turístico 2.1. Estructura da canle de distribución no sector turístico
2.2. Aspectos a considerar na elección da canle de distribución no sector turístico
2.3. Criterios de selección de canles de distribución no sector turístico
2.4. Outras decisións estratéxicas na política de distribución turística
2.5. Tipoloxía de intermediarios no sector turístico
3. As axencias de viaxes na distribución turística 3.1. As AAVV na distribución turística
3.2. O papel das AAVV na distribución turística
3.3. Tipoloxía de AAVV
3.4. Situación das AAVV no sector turístico
4. Os touroperadores na distribución turística 4.1. Os touroperadores na distribución turística
4.2. O papel dos touroperadores na distribución turística
4.3. Tipoloxía de touroperadores
4.4. Situación dos touroperadores no sector turístico
5. As centrais de reservas na distribución turística 5.1. Os CRS y GDS na distribución turística
5.2. O papel dos GDS na distribución turística
5.3. Situación actual dos GDS no sector turístico
6. As novas tecnoloxías e a distribución turística 6.1. Impacto
6.2. Desintermediación
6.3. Reintermediación
6.4. A Web 2.0
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000