Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Dirección estratéxica internacional
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ter coñecemento, e comprender, os fundamentos das áreas funcionales da empresa para dispoñer dunha visión da organización no contexto económico globalizado e do tipo de decisións específicas nos aspectos básicos na xestión da internacionalización.
saber
A1
A2
A5
Aplicar os procedementos de análises e coñecementos adquiridos á resolución de problemas/cuestións concretas, tanto a nivel estratéxico como operativo, no ámbito do comercio internacional.
saber facer
A11
A12
A13
Ter capacidade para buscar, identificar, filtrar e analizar datos relevantes que poden afectar ás distintas funcións da empresa para interpretar a súa importancia en términos de defender ou criticar distintas posturas, ou medidas de actuación alternativas tras unha correcta valoración de vantaxes e inconvenientes.
saber facer
Saber estar / ser
A13
B1
B2
Demostrar unha actitude proactiva e ter capacidade de expresarse correctamente para transmitir ideas e/ou comunicar de forma educada, comprensible e razoada a súa interpretación, ou opinión, sobre determinadas cuestións relacionadas con distintos aspectos da xestión empresarial.
Saber estar / ser
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000