Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Posuír, comprender e desenvolver habilidades que posibiliten aplicar os coñecementos especializados de Dereito tributario adquiridos no Grao á realidade cambiante á que se enfrontan os avogados. |
|
A1
|
|
Coñecer as técnicas dirixidas á investigación e establecemento dos feitos con transcendencia tributaria aos distintos tipos de procedementos. |
|
A2
|
|
Coñecer e ser capaz de integrar a defensa dos dereitos e garantías dos obrigados tributarios no marco dos sistemas de tutelas xurisdicionais nacionais e internacionais. |
|
A3
|
|
Desenvolver destrezas e habilidades para a elección da estratexia correcta dirixida á defensa dos dereitos dos obrigados tributarios, tendo en conta as esixencias dos distintos ámbitos da práctica profesional. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
|
Saber expor de forma oral e escrita feitos con transcendencia tributaria, e extraer argumentalmente consecuencias xurídicas, en atención ao contexto e ao destinatario ao que vaian dirixidas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A13
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
|
B1
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
|
B2
|
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións; e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan; a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
|
B5
|
Capacidade de aprender de forma autónoma. |
|
|
B6
|
Capacidade de resolver problemas de forma efectiva. |
|
|
B7
|
Capacidade de argumentar e rebater ideas, aplicando un pensamento crítico e lóxico. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B8
|
Capacidade de traballar de forma autónoma con iniciativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Capacidade de traballar en equipo e coordinar grupos de traballo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B10
|
Comportarse de forma ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
|
B11
|