Comprender de xeito integrado o proceso de ensino-aprendizaxe das ciencias sociais, a xeografía, a historia e o arte, promovendo a interdisciplinariedade e o emprego dos recursos axeitados. |
|
A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A16 A18 A21 A32 A33 A36 A37 A38 A46
|
B1 B2 B3
|
Aplicar os coñecementos da investigación en didáctica das ciencias sociais á resolución de problemas na práctica educativa: dinámicas grupais, traballo de campo e investigación,... |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A8 A9 A10 A16 A18 A21 A23 A26 A35 A36 A37 A38 A39 A42 A48
|
B1 B2 B3
|
Promover o uso dos procesos de investigación na aula como base do desenvolvemento profesional, potenciando os camiños de colaboración cos demais profesionais do ámbito educativo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A7 A9 A16 A22 A23 A25 A27 A35 A36 A37 A38 A42 A45 A46
|
B1 B2 B3
|
Promover o recoñecemento, análise e atención das características diferenciais do alumnado, segundo o seu desenvolvemento evolutivo, contextos familiares, sociais e culturais de referencia como primeiro paso para propiciar a súa motivación. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A8 A9 A10 A11 A12 A15 A16 A19 A20 A22 A23 A25 A26 A28 A30 A39 A40 A41 A42 A43 A44 A45 A46 A47 A48 A49
|
B1 B2 B3
|