Guia docente 2013_14
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría en Organización Industrial
 Materias
  Sistemas de información na enxeñaría de organización
   Competencias de titulación
Código Descrición
A2 CG 2. Posuír capacidade para deseñar, desenvolver, implantar, xestionar e mellorar produtos, sistemas e procesos nos distintos ámbitos industriais, empregando técnicas analíticas, computacionais ou experimentais apropiadas.
A3 CG 3. Coñecemento en materias básicas e tecnolóxicas, que os capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías e os dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións.
A4 CG 4. Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial.
A7 CG 7. Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas.
A9 CG 9. Organización e planificación no ámbito da empresa, e outras institucións e organizacións de proxectos e equipos humanos.
A10 CG 10. Capacidade para traballar nun entorno bilingüe (inglés-castelán).
A16 FB3 Coñecementos básicos sobre o uso e programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación en enxeñaría.
A19 FB6 Coñecemento adecuado do concepto de empresa e marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas.
A28 RI9 Coñecementos básicos dos sistemas de produción e fabricación.
A30 RI11 Coñecementos aplicados de organización de empresas.
A32 IO1 Capacidade para analizar as necesidades dunha organización e os procesos e sistemas de información apropiados, utilizando para iso os métodos, ferramentas e normas adecuadas.
A33 IO2 Coñecementos para realizar unha xestión formal dos sistemas de información e das comunicacións dunha organización.
A34 IO3 Capacidade de planificar, organizar e mellorar a produción e a loxística nunha empresa industrial ou de servizos.
A35 IO4 Capacidade para resolver problemas de sistemas organizativos, así como a súa correcta modelaxe e simulación. Coñecementos de diferentes técnicas de optimización para o cálculo da solución de modelos.
A39 IO8 Coñecementos sobre os fundamentos de financiamento e o investimento da empresa e das ferramentas específicas para a súa análise financeira.
A40 IO9 Capacidade para detectar oportunidades de negocio e coñecer as bases para o desenvolvemento dun plan de negocio. Coñecementos para realizar unha análise de mercado a un produto/servizo e deseñar unha campaña de marketing.
A41 IO10 Capacidade para realizar un diagnóstico do medio empresarial, sendo capaz, mediante a análise de mercados, de innovar produtos e fomentar a innovación das empresas.
B1 CT1 Análise e síntese.
B2 CT2 Resolución de problemas.
B3 CT3 Comunicación oral e escrita de coñecementos na lingua propia.
B4 CT4 Comunicación oral e escrita de coñecementos en lingua estranxeira.
B5 CT5 Xestión da información.
B6 CT6 Aplicación da informática no ámbito de estudo.
B7 CT7 Capacidade para organizar e planificar.
B8 CT8 Toma de decisións.
B13 CS5 Adaptación a novas situacións.
B14 CS6 Creatividade.
B16 CP2 Razoamento crítico.
B17 CP3 Traballo en equipo.
B19 CP5 Relacións persoais.
B20 CP6 Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia.
B21 CP7 Liderado.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000