A avaliación da materia
desenvólvese en varios niveis e dimensións. Partindo do marco xeral do
obxectivos, e dicir, das capacidades, a avaliación intentará recoller e valorar
aqueles aspectos relacionados co campo dos coñecementos, campo dos
procedementos, campo actitudinal e campo relacional. Entendemos que o equilibrio estará
en que o alumnado acade estas catro grandes dimensións que dalgunha forma
contribuirá a que se forme máis integralmente. Os traballos presentados
avaliaranse partindo dos seguintes criterios: • Demostración da utilización e
dominio dos coñecementos disponibles nos documentos traballados na aula para
contrastar as propias ideas, apoialas e fundamentalas. • Comprensión das ideas básicas
contidas nos materiais utilizados e analizados • Elaboración da expresión das
ideas propias argumentadas • Capacidade de escoita e
receptividade das ideas dos outros pa a mellora do rendimento académico • Crítica razonada de posicions e
de feitos fundamentados con argumentos, utilizando un vocabulario técnico
propio da materia. • Claridade expositiva nos debates
e habilidades de comunicación, • Estructura correcta da
presentación do proxecto seguindo as pautas traballadas na aula. • Estructura lóxica das ideas no
documento presentado • Calidade das aportacions e
expresións de ideas innovadoras, contribuciónsno traballo en grupo, compromiso
nas diversas tarefas. |