Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Desenvolver o sentido da conciencia lingüistica das variantes dos idiomas coma un sistema lingüistico-cultural, dos seus mecanismos gramaticais e formas de expresión |
|
A1 A2 A4 A12 A22 A25
|
B1 B2 B9 B10 B16
|
Desenvolver as destrezas de comprensión oral e escrita e de expresión escrita e oral |
|
A1 A4
|
B2 B10 B15 B17 B22 B23
|
Fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua e a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais, léxicos, e culturais o análise, creación e revisión de todo tipo de textos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A10 A11 A12 A18 A22 A24 A30 A32
|
B3 B5 B6 B10 B14
|
Fomentar a aplicación practica dos coñecementos gramaticais e léxicos da lingua á comprensión e expresión escrita de textos orais e escritos |
|
A2 A4 A18
|
B2 B4 B17 B18 B22 B23
|
Promover a autonomía do alumnado para analizar e sintetizar todo tipo de textos, escritos e orais |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A11 A12 A17 A18 A22 A24 A27
|
B6 B7 B9 B15 B18 B23
|
Ampliar o repertorio léxico e textual |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A24 A25 A32
|
B2 B6 B15 B23
|
Sentar as bases e desenrolar a comprensión dos aspectos fundamentais socioculturais do ámbito lingüístico -cultural correspondente |
|
A2 A4 A25 A27 A30 A32
|
B6 B7 B8 B9 B10 B14 B16 B17
|
Capacitar aos alumnos para sintetizar e extraer a información principal e secundaria dunha amplia variedade de textos orais e escritos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A18 A27
|
B2 B6 B9 B16 B17 B22
|
Ser capaz de desenvolver razoamentos críticos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17 A22 A27
|
B7 B8 B9 B11 B12 B19 B20 B21
|
Estimular a autonomía dos alumnos na selección de ferramentas bibliográficas básicas para á localización de información, consultas e resolución de problemas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A10 A17 A18 A24 A27
|
B2 B4 B6 B7 B8 B15 B18 B19 B22 B23
|
Adquirir a capacidade de discriminar entre norma e uso para cada situacion comunicativa
|
|
A4 A12 A25 A33
|
B6 B10
|
Desenvolver a capacidade crítica de comparar aspectos socio-culturais do propio ambito cultural cos da outra lingüa
|
|
A2 A25 A28 A30
|
B2 B6 B10
|
Sentar as bases e desenvolver a comprensión de aspectos fundamentais socioculturais do ámbito lingüístico-cultural correspondente
|
|
A2 A4 A8 A12 A25 A28
|
B6 B10 B17
|
Sentar as bases do repertorio léxico básico e ampliar o repertorio a ambitos terminolóxicos mais específicos
|
|
A4 A24 A28
|
B2 B3 B6 B23
|
Desenvolver as nocions gramaticais básicas e expandir estes coñecementos a estructuras mais complexas
|
|
A4 A18 A21 A27 A28
|
B3 B4 B6 B18
|