Código |
Descripción |
A2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
A4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
A8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
A9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
A10 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
A11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
A12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B6 |
Capacidad de gestión de la información |
B7 |
Resolución de problemas |
B9 |
Trabajo en equipo |
B13 |
Razonamiento crítico |
B14 |
Compromiso ético |
B16 |
Adaptación a nuevas situaciones |
B19 |
Conocimiento de otras culturas y costumbres |