Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións Mediante o estudo de casos a consecución das competencias explorarase a través de diversas estratexias:
<br>*Calidade das contribucións e participación dos estudantes na realización dos casos estudados.
<br>*Polos traballos relacionados co contido do caso.
<br>*Polas presentacións orais realizadas e a súa adaptación á audiencia, etc.
<br>As estratexias de exploración poden ser variadas: observación, rexistros de dobre entrada, indicadores da súa adquisición ou calquera tipo de escala avaliativa que sexa obxectiva. A variedade de instrumentos e de métodos é extensa: cartafol, diarios, mapas conceptuais, autoavaliación, etc.
<br>
10
Sesión maxistral Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as actividades e tarefas reaizadas durante a súa execución. Para iso empregaranse os procedementos de;
*Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
*Técnicas de autoavaliación.
*Informes sobre actividades realizadas.
10
Proxectos A avaliación céntrase na realización do proxecto en si, debendo os estudantes:
*Entregar por equipo o informe escrito do proxecto.
*Expoñer en equipo unha presentación do proxecto ante os profesores e compañeiros.
*Expoñer e debater individualmente ante o rofesor ou profesores unha presentación do proxecto.
A avaliación terá en conta o coñecemento acreditado por cada estudante individualmente no que repecta ao proxecto e aos contidos académicos da Organización Escolar.
20
Titoría en grupo Durante la realización das titorías en grupo aténdese ao estudante na súa aprendizaxe segundo o seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa empregando os procedementos de :
*Observación(rexistros, listaxes de control, etc.)
10
Cartafol/dossier O catafol consiste nunha recompilación de información estructurada sobre os contidos traballados en proxectos e estudo de casos. 10
Probas de resposta curta A través destas probas prétendese constatar la precisión conceptual e terminolóxico dos aspectos relativos a Organización Escolar. Neste tipo de exames cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflicte a puntuación do exame; para aprobar é necesario obter, polo menos, o 80% da devandita puntuación. 40
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

- De no ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas de novo na convocatoria de xullo.

- Mantéñense os criterios de avaliación especificados nesta guía.

- Mantéñense as partes superadas dos apartados de avaliación para cada curso académico e fin de carreira.

- Convén recordar que é moi importante a asistencia a clase.

 

 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000