Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés
   Bibliografía. Fontes de información
AITKEN, R., Teaching Tenses, Walton-on-Thames: Nelson, 1992. 

BESTARD MONROIG, J. & PEREZ MARTIN, C., La didáctica de la lengua inglesa. Fundamentos lingüísticos y metodológicos, Madrid: Síntesis, 1992. 

BRUMFIT, C. et al. eds. Teaching English to Children. From Practice to Principle. London: Nelson, 1994.

CRANMER, D. & LAROY C., Musical Openings. Using music in the language classroom, Harlow: Longman, 1992. 

DUNN, O., Beginning English with Young Children, London: Macmillan, 1983. 

MUR LOPE, O. Cómo introducir el Inglés en Educación Infantil. Madrid: Escuela Española, 1998. 

REILLY, V. & WARD, S.M. Very Young Learners. Oxford: O.U.P., 1997. 

EQUIPO PYGMALION, Intersubject Activities. Actividades de inglés en relación con otras áreas, Madrid: Narcea, 1992. 

HANCOCK, M. Singing Grammar. Teaching grammar through songs. Cambridge: C.U.P., 1998 (+ 2 cass.). 

HOLDERNESS, J. & HUGHES, A. 101 Ideas for Children. Topic-based activities. Oxford: Heinemann, 1997 (+ cass.) 

HOWARD-WILLIAMS, D. & HERD, C., Word Games with English, 2 & 3, Oxford: Heinemann, 1986. 

English in mind : [English for Spanish speakers]. [Level] 1 / Herbert Puchta and Jeff Strank 

English in mind : [English for Spanish speakers]. [Level] 2 / Herbert Puchta and Jeff Stranks 

Face2face. Pre-intermediate / Chris Redston... [et al.] 

Language to Go. Level b.1. Lewis, C. et al. Pearson.

CONSEIL DE L'EUROPE (2001): Cadre Européen Commun de Référence pour les langues: Apprendre, enseigner, évaluer
Strasbourg, Conseil de l'Europe.

Páxinas web:

learnenglishkids.britishcouncil.org

saberingles.com.ar
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000