Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade física e ao deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoa
- Programar con coherencia intervencións educativa a través da motricidade.
- Coñecer e desenvolver os métodos didácticos nos procesos de E-A a través da motricidade.
- Seleccionar, secuenciar e formular obxectivos e contidos correctamente.
- Aplicar os métodos didácticos correctamente, adecuándoos ós principios, finalidades, obxectivos, competencias e contidos.
- Deseñar sesións a través da moticidade realizando unha elección e sistematización axeitada dos elementos didácticos. |
|
A1
|
|
Coñecemento e comprensión da literatura científica do ámbito da actividade física e o deporte.
- Aprender os conceptos que permiten fundamentar a práctica didáctica de forma sistemática e rigurosa. |
|
|
B2
|
Habilidade de liderado, capacidade de relación interpersoal e traballo en equipo.
- Desenvolver conductas de participación e colaboración na función docente. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B25
|
Coñecemento e comprensión dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional |
|
|
B11
|
Actuación dentro dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B24
|