Sesión maxistral |
Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións. |
|
Debates |
Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións. |
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións. |
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións. |
|
Proxectos |
Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións. |
|