Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Económicas e Empresariais
Máster Universitario en Políticas Comunitarias e Cooperación Territorial pola Universidade de Minho (Portugal) e a Universidade de Vigo
 Materias
  Políticas Comunitarias de Desenvolvemento Territorial
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións.
Debates Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións.
Prácticas autónomas a través de TIC Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións.
Resolución de problemas e/ou exercicios Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións.
Proxectos Nas sesións presenciais, tanto físicas como virtuais, os docentes estarán a disposición dos estudiantes para resolver as cuestións que se podan suscitar no transcurso da docencia do módulo. Ferramenta nesta labor de titoría será o emprego do foro da materia na páxina de teledocencia. A través do foro resolveranse as dúbidas e dificultades que se poidan atopar na comprensión dos contidos impartidos nas sesións presenciais, na lectura dos diversos materiais facilitados, a resolución dos exercicios, ou o proxecto. É dicir, preténdese un uso colaborartivo do foro como espacio para compartir información, ideas e opinións.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000