Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
- Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas. |
|
A2
|
|
- Coñecer o marco institucional da economía. |
|
A3
|
|
Coñecer o perfil cambiante das institucións e axentes que influíron nos resultados da economía española contemporánea: Estado, particulares e empresas e sector exterior (outras nacións) |
|
A3 A4 A5
|
|
- Capacidade para situar a economía na súa evolución histórica. |
|
A4
|
|
Identificar as etapas da evolución económica da España contemporánea e as súas principais características |
|
A4 A5
|
|
Comprender as bases de funcionamento da economía en cada unha das etapas significativas do desenvolvemento económico contemporáneo. |
|
A4 A5 A7
|
|
- Habilidades na busca, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
|
A8
|
|
Coñecer e manexar a materia prima para estudar a Historia Económica española: estatísticas e fontes documentais fundamentais |
|
A4 A5 A8
|
|
Analizar series históricas e inferir os comportamentos dos principais axentes económicos ante a evolución real (ou hipotética) das variables económicas |
|
A4 A5 A9 A10
|
|
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2
|
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais, éticos e medioambientais
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2
|
- Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4 B5
|
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto oral coma escrita, no idioma propio e nunha lingua extranxeira |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B6 B8
|
- Capacidade de traballar en equipo, con responsabilidade, planificación, espíritu de cooperación e empatía co resto de persoas do colectivo.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B5 B13 B15
|