Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
– Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas. |
|
A2
|
|
Interpretación y comprensión de los conceptos económicos e historiográficos fundamentales. |
|
A2
|
|
Definir e comprender conceptos e ferramentas económicos básicos |
|
A1 A2 A5
|
|
– Coñecer o marco institucional da economía. |
|
A3
|
|
Comprender el proceso de nacimiento y transformación de las principales instituciones económicas a lo largo del tiempo |
|
A3
|
|
Coñecer o sistema europeo de contabilidade nacional |
|
A3
|
|
– Saber situar a economía na súa evolución histórica. |
|
A4
|
|
Distinguir los condicionantes y las fuerzas que impulsan o frenan el crecimiento económico en el largo plazo |
|
A3
|
|
Capacidade para a búsqueda de información económica, analizar a evolución dunha economía e a sua comparación con outras economías |
|
A5 A8 A12
|
B6 B7 B11 B13 B15
|
– Entender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos. |
|
A5
|
|
Manejo e interpretación de los contenidos de textos y representaciones gráficas |
|
A8
|
|
Capacidade para a análise crítica sobre as ferramentas a utilizar e na interpretación dos resultados, a nivel individual ou de grupo |
|
A8 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B10 B14
|
– Posuír habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido. |
|
A8
|
|
Consideración de los valores y principios cívicos como factores integrantes del análisis de los hechos económicos |
|
|
B1
|
– Demostrar respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo. |
|
|
B1
|
Fomentar la calidad, claridad y precisión en la expresión para argumentar de forma coherente |
|
|
B6
|
– Desenvolver sensibilidade respecto ao medio e compromiso cunha economía sustentable. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Fomentar la capacidad de organización de conocimientos y su exposición, oral o escrita, de manera clara, adecuada y eficiente |
|
|
B7
|
– Ser capaz de traballar en equipo. |
|
|
B3
|
Tratamiento e interpretación de los conocimientos de forma sintética y crítica |
|
|
B10
|
– Amosar espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo a empatía co resto de persoas. |
|
|
B4
|
Aplicación de los conocimientos en la evolución de los hechos económicos a la comprensión de los problemas más recientes de naturaleza económica y sus efectos. |
|
|
B11
|
– Ter habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas. |
|
|
B6
|
– Evidenciar competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia. |
|
|
B7
|
– Fomentar a actitude crítica e autocrítica. |
|
|
B10
|
– Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación. |
|
|
B12
|
– Manifestar autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación. |
|
|
B13
|
– Potenciar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B15
|