Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas |
|
A1 |
Comprender e analizar as bases neurobiolóxicas das enfermidades neurolóxicas e psiquiátricas |
|
A2 |
Correlacionar as bases moleculares coas manifestacións clínicas de ditas enfermidades. |
|
A3 |
Coñecer os principais métodos terapéuticos que se empregan no tratamento destas enfermidades |
|
A4 |
Entender como están a desenvolverse as novas técnicas de diagnóstico e terapéutica en neurobioloxía médica |
|
A5 |
Desenvolvemento dos aspectos epidemiolóxicos de enfermidades neurolóxicas e psiquiátricas |
|
A6 |
Comprender as bases neurais dos procesos cognitivos en sentido amplo, dende os procesos perceptivos á planificación de movementos voluntarios complexos, tendo en conta a influencia dos procesos emocionais e os cambios que se producen coa idade |
|
A7 |
Coñecer os principais métodos empregados pola neurociencia cognitiva actual, con especial enfase nas técnicas psicofisiolóxicas, neuropsicolóxicas e de neuroimaxe |
|
A8 |
Familiarizarse coas posibles aplicacións da neurociencia cognitiva tanto para o estudio dos procesos normais como de algunha patoloxías |
|
A9 |
Acadar cualificación específica no emprego da técnica dos potenciais evocados no estudio dos procesos psíquicos |
|
A10 |
Entender a organización funcional das principais estructuras do sistema nervioso central e periférico nos diferentes grupos |
|
A11 |
Usar os principios da morfoloxía comparada como ferramenta para a interpretación e comprensión dos sistemas nerviosos nos diferentes grupos |
|
A12 |
Coñecer os cambios adaptativos experimentados polo sistema nervioso durante o curso da evolución |
|
A13 |
Coñecer os principios da integración neuroendocrina en vertebrados e invertebrados, como base ao coñecemento do control do comportamento |
|
A14 |
Estudiar as bases neurolóxicas dos ritmos estacionais, cómo o uso da enerxía condiciona a expresión, e as implicacións da ritmicidade nos procesos fisiolóxicos de adaptación ao medio en invertebrados e vertebrados |
|
A15 |
Coñecer as bases morfolóxicas sobre as que se asentan os síndromes neurolóxicos máis comúns en clínica veterinaria |
|
A16 |
Coñecer os paradigmas que se utilizan para modelar o cerebro nos seus diferentes niveis de descrición (do nivel molecular ao nivel cognitivo) |
|
A17 |
Entender os modelos matemáticos relacionados cos paradigmas anteriores |
|
A18 |
Desenvolver modelos computacionais como técnica para sintetizar as evidencias experimentais e para comprobar hipóteses sobre o funcionamento do cerebro |
|
A19 |
Coñecer técnicas matemáticas e computacionais para obter, procesar e clasificar datos obtidos de maneira experimental |
Sinale B
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais |
|
B1 |
Coñecer os fundamentos dos diferentes campos da neurociencia: anatomía, fisioloxía, farmacoloxía, bioloxía molecular, xenética, neurociencia computacional, etc |
|
B2 |
Coñecer e saber utilizar as técnicas experimentais dos diferentes campos da neurociencia |
|
B3 |
Coñecer as novas tecnoloxías e as ferramentas informáticas e estadísticas necesarias para procesar, sintetizar, visualizar e publicar datos do laboratorio |
|
B4 |
Posuír un grao de especialización, o que significa o coñecemento de problemas, teorías e técnicas específicas, en alomenos un campo da neurociencia. |
|
B5 |
Saber qué preguntas son as relevantes hoxe en día na neurociencia |
|
B6 |
Saber cómo ler e obter información relevante de publicacións científicas |
|
B7 |
Ter competencia na presentación oral e escrita de resultados científicos |
|
B8 |
Saber cómo traballar en grupos de carácter multidisciplinar |
|
B9 |
Capacidade de reflexión sobre as responsabilidades éticas e sociais da aplicación da investigación |