Prácticas de laboratorio |
Tempo que cada profesor reserva para atender e resolverlle dúbidas ao alumnado en relación coa materia.
Pode desenvolverse de forma individual ou en pequenos grupos, sempre coa finalidade de atendelas necesidades e consultas do alumnado relacionadas co estudo e/ou temas vinculados coa materia proporcionándolle orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade pode desenrrolarse de forma presencial (directamente na aulae nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho) ou de forma non presencial ( a través do correo electrónico ou do campus virtual).
O profesorado informará do horario dispoñible na presentación da materia.
Non se debe confundir atención personalizada con titoría académica (no Plan de Acción Titorial), xa que esta fai referencia á necesidade de asignarlle a cada alumno un titor desde o primeiro curso da carreira ata que finaliza os estudos universitarios, co obxectivo de ofrecer un soporte permanente e formal naqueles momentos nos que deba tomar decisións.
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Tempo que cada profesor reserva para atender e resolverlle dúbidas ao alumnado en relación coa materia.
Pode desenvolverse de forma individual ou en pequenos grupos, sempre coa finalidade de atendelas necesidades e consultas do alumnado relacionadas co estudo e/ou temas vinculados coa materia proporcionándolle orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade pode desenrrolarse de forma presencial (directamente na aulae nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho) ou de forma non presencial ( a través do correo electrónico ou do campus virtual).
O profesorado informará do horario dispoñible na presentación da materia.
Non se debe confundir atención personalizada con titoría académica (no Plan de Acción Titorial), xa que esta fai referencia á necesidade de asignarlle a cada alumno un titor desde o primeiro curso da carreira ata que finaliza os estudos universitarios, co obxectivo de ofrecer un soporte permanente e formal naqueles momentos nos que deba tomar decisións.
|
Traballos e proxectos |
Tempo que cada profesor reserva para atender e resolverlle dúbidas ao alumnado en relación coa materia.
Pode desenvolverse de forma individual ou en pequenos grupos, sempre coa finalidade de atendelas necesidades e consultas do alumnado relacionadas co estudo e/ou temas vinculados coa materia proporcionándolle orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade pode desenrrolarse de forma presencial (directamente na aulae nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho) ou de forma non presencial ( a través do correo electrónico ou do campus virtual).
O profesorado informará do horario dispoñible na presentación da materia.
Non se debe confundir atención personalizada con titoría académica (no Plan de Acción Titorial), xa que esta fai referencia á necesidade de asignarlle a cada alumno un titor desde o primeiro curso da carreira ata que finaliza os estudos universitarios, co obxectivo de ofrecer un soporte permanente e formal naqueles momentos nos que deba tomar decisións.
|