Código |
Descrición |
A30 |
O alumno será capaz de coñecer os diferentes procesos de fabricación, tratamentos e defectos que podan ter.o aceiro. |
A31 |
Terá a capacidade para recoñecer as características e aspectos fundamentais dos ensaios de tracción, de torsión, mecánicos e os ensaios das unións soldadas e da soldabilidade. |
A32 |
Será capaz de identificar e diferenciar as distintas estructuras e propiedades dos metais. |
A33 |
Será capaz de comprender as deformacións que se poden producir na estructura tanto do monocristal como do agregado policristalino así como os defectos que poden aparecer nas redes cristalinas. |
A34 |
Poderá recoñecer os fenómenos de interacción entre as dislocacions e os defecto se para identificar os procesos de acritud, restauración, recuperación e difusión que se producen nos metais. |
A35 |
Coñecer os distintos tipos de solidificación. |
A36 |
Será capaz de coñecer os diferentes tipos de endurecementos de materiais. |
A37 |
Terá a capacidade de interpretar os diagramas de fases binarios e terciarios. |
A38 |
Interpretará as transformacións de equilibrio e non equilibrio das aleacións ferro – carbono. |
A39 |
Diferenciará os distintos tipos de diagramas TTT e a aplicación dos mesmos no soldeo. |
A40 |
Coñecer os tratamentos térmicos dos aceiros, así como as estructuras e propiedades que se obteñen por medio dos mesmos. |
A41 |
Coñecer os tratamentos isotérmicos, termoquímicos e térmicos das unións soldadas. |
A42 |
Identificar os procesos térmicos que teñen lugar durante o soldeo así como para valorar a influencia dos distintos parámetros sobre as características do ciclo térmico. |
A43 |
Coñecer os fundamentos dos fenómenos de corrosión. |
A44 |
Coñecer os fallos que se producen por corrosión, os efectos da corrosión, particularizados para as unións soldadas, os métodos de protección mais utilizados e os ensaios empleados para a detección da corrosión. |
A45 |
Coñecer os fundamentos dos fenómenos de desgaste. |
B1 |
Desenrolar técnicas de aprendizase autónomo |
B2 |
Adquirir capacidades de analise e sintesis |
B3 |
Desenrolar capacidades de organización e planificación |
B4 |
Contribuir e integrarse no traballo en equipo |
B5 |
Preparación de programas de traballo enmarcados no contexto global da produción |
B6 |
Implicarse na toma de decisions |
B7 |
Preocupación pola calidade |
B8 |
Sensibilizarse na incorporación de novas tecnoloxías |
B9 |
Estar sensibilikzado ante os temas medioambientais |
B10 |
Implicarse na definición de obxetivos e na xestión de proxectos |
B11 |
Participar e integrarse nos programas de formación continua |