Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
CG1. Capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
|
A1
|
|
CG2. Capacidade de análise e síntese. |
|
A2
|
|
CG3. Utilización de criterios e métodos científicos para realizar deseños experimentais |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
|
CG4. Aprender diversas técnicas e métodos analíticos tanto no campo como no laboratorio. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
|
CG5. Aprender a comunicar e discutir resultados en ecoloxía. |
|
A5
|
|
CG6. Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6
|
|
CG7. Procurar, analizar e comprender información, incluíndo a capacidade de interpretación e avaliación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7
|
|
CG8. Capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8
|
|
CG9. Aprender a colaborar e a traballar en equipo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A9
|
|
CG10. Entendemento da proxección social da ciencia. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A20
|
|
CE2. Coñecer as técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análise de datos de campo e laboratorio |
|
A12
|
|
CE6. Coñecer as estratexias vitais e ciclos de vida de diversos organismos en diferentes ambientes. |
|
A16
|
|
CE12. Coñecer e aplicar principios e técnicas para aumentar a diversidade biolóxica mediante enxeñaría ecolóxica. |
|
A22
|
|
CE13. Deseñar e planificar a xestión, conservación e restauración da diversidade biolóxica. |
|
A23
|
|