Código |
Descrición |
A1 |
CG1. Capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
A2 |
CG2. Capacidade de análise e síntese. |
A3 |
CG3. Utilización de criterios e métodos científicos para realizar deseños experimentais |
A4 |
CG4. Aprender diversas técnicas e métodos analíticos tanto no campo como no laboratorio. |
A5 |
CG5. Aprender a comunicar e discutir resultados en ecoloxía. |
A6 |
CG6. Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
A7 |
CG7. Procurar, analizar e comprender información, incluíndo a capacidade de interpretación e avaliación. |
A8 |
CG8. Capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
A9 |
CG9. Aprender a colaborar e a traballar en equipo. |
A10 |
CG10. Entendemento da proxección social da ciencia. |
A12 |
CE2. Coñecer as técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análise de datos de campo e laboratorio. |
A19 |
CE9. Coñecer os principais índices biolóxicos utilizados como ferramenta fundamental para o control da calidade de augas. |