Código |
Descrición |
A1 |
CG1. Capacidade de razoamento crítico e autocrítico. |
A2 |
CG2. Capacidade de análise e síntese. |
A3 |
CG3. Utilización de criterios e métodos científicos para realizar deseños experimentais |
A4 |
CG4. Aprender diversas técnicas e métodos analíticos tanto no campo como no laboratorio. |
A5 |
CG5. Aprender a comunicar e discutir resultados en ecoloxía. |
A6 |
CG6. Desenvolvemento da curiosidade científica, da iniciativa e a creatividade. |
A7 |
CG7. Procurar, analizar e comprender información, incluíndo a capacidade de interpretación e avaliación. |
A8 |
CG8. Capacidade para actualizar o coñecemento de forma autónoma. |
A9 |
CG9. Aprender a colaborar e a traballar en equipo. |
A10 |
CG10. Entendemento da proxección social da ciencia. |
A11 |
CE1. Adquirir coñecementos sobre os termos e conceptos fundamentais de deseño experimental e de estatística. |
A17 |
CE7. Coñecer e comprender a importancia das interaccións dos organismos e o ambiente. |
A18 |
CE8. Comprender o funcionamento dos ecosistemas terrestres, dulceacuícolas, mariños e costeiros a distintos niveis: ecosistema, comunidades e poboacións. |