Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
7D Coñecer e comprender as bases físicas dos distintos axentes físicos e as súas aplicacións.
|
|
A2
|
|
14D Coñecer e comprender os conceptos de exploración física, valoración, diagnóstico e prognóstico; as bases teóricas das valoracións, test e comprobacións funcionais, a avaliación científica da súa utilidade e efectividade, así como as etapas e recursos do proceso de intervención de fisioterapia. |
|
A6
|
|
9P Intervir nos ámbitos de promoción da saúde e prevención da enfermidade. |
|
A3
|
|
15D Coñecer e comprender os aspectos xerais da patoloxía de etioloxía endóxena e esóxena relacionada coa fisioterapia de todos os aparatos e sistemas cos seus tratamentos médicos, cirúrxicos, fisioterapéuticos e ortopédicos. |
|
A1 A3
|
|
18D Coñecer e comprender os procedementos fisioterapéuticos xerais e os derivados doutros axentes físicos. |
|
A3
|
|
19D Coñecer e comprender os procedementos fisioterapéuticos baseados en métodos e técnicas específicos de actuacións fisioterapéuticas a aplicar nas diferentes patoloxías de todos os aparatos e sistemas, e en todas as especialidades de medicina e cirurxía, así como na promoción e conservación da saúde, e na prevención da enfermidade. Tales métodos están referidos, entre outros: aos procesos neurolóxicos; do aparato locomotor (terapias manuais, terapias manipulativas articulares, osteopatía e quiropraxe); do aparato respiratorio; do sistema cardiocirculatorio; ás alteracións da estática e a dinámica; aos métodos específicos ortopédicos; e ás técnicas terapéuticas reflexas, alternativas ou complementarias afíns ao campo de competencia da Fisioterapia. |
|
A3
|
|
20D Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
21D Adquirir formación científica básica en investigación. |
|
A15
|
|
11P Incorporar á cultura profesional os principios éticos e legais da profesión. |
|
A5 A6 A7 A9
|
|
1P Elaborar e cumprir de forma sistemática a historia clínica de Fisioterapia completa, onde se rexistren de forma axeitada e eficaz todos os pasos seguidos dende a recepción do paciente/usuario ata o informe á alta de Fisioterapia. |
|
A1 A6
|
|
2P Valorar o estado funcional do paciente/usuario, considerando os aspectos físicos, psicolóxicos e sociais. |
|
A4 A5
|
|
3P Determinar o diagnóstico de Fisioterapia de acordo coas normas recoñecidas internacionalmente e cos instrumentos de validación internacionais. Esta competencia inclúe xerarquizar as necesidades do paciente/usuario para atender con prioridade aquelas que máis comprometan ao proceso de recuperación. |
|
A4 A6
|
|
12P. Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A7
|
|
13P. Analizar criticamente os métodos, protocolos e tratamentos da atención en Fisioterapia e velar porque estes se adecúen á evolución do saber científico. |
|
A4 A8
|
|
15P. Aplicar os mecanismos de garantía de calidade na práctica da Fisioterapia, axustándose aos criterios, indicadores e estándares de calidade recoñecidos e validados para a boa práctica profesional. |
|
A4 A8
|
|
16P. Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión. |
|
A4 A8
|
|
17P. Asumir riscos e vivir en ámbitos de incerteza, é dicir, ter a capacidade para desempeñar unha responsabilidade sen coñecer o 100% do resultado final. |
|
A4 A8
|
|
18P. Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa. |
|
A4 A8
|
|
19P. Aplicar os principios ergonómicos ou de hixiene postural no desenvolvemento da súa actividade. |
|
A4 A11 A12 A16
|
|
1A. Traballar con responsabilidade. |
|
A4 A14
|
|
2A. Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
|
A4 A15
|
|
3A. Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais. |
|
A4 A15 A18
|
|
5A. Manifestar discreción. |
|
A4
|
|
6A. Mostrar a súa orientación ao paciente/usuario. |
|
A4 A13 A18
|
|
7A. Axustarse aos límites da súa competencia profesional. |
|
A2 A4
|
|
8A. Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir. |
|
A17
|
B23
|
1TI. Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
|
A17
|
B24
|
2TI. Capacidade de análise e síntese. |
|
A13
|
B25
|
3TI. Capacidade de organización e planificación. |
|
A14
|
B27
|
4TI. Capacidade de xestión da información. |
|
A14 A19
|
B28
|
5TI. Resolución de problemas. |
|
A14
|
B29
|
6TI. Toma de decisións. |
|
A18
|
B30
|
7T.I Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
|
B1
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B2
|
3TP. Habilidades en las relaciones interpersoais. |
|
|
B3
|
4TP. Razoamento crítico. |
|
|
B4
|
5TP. Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
|
|
B5
|
1TS. Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B6
|
2TS. Motivación por a calidade. |
|
|
B7
|
3TS. Adaptación a novas situacións. |
|
|
B9
|
5TS. Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B10
|
6TS. Liderado. |
|
|
B11
|
4P. Deseñar o Plan de Intervención de Fisioterapia. Elaborar un Plan específico de intervención de Fisioterapia empregando habilidades de resolución de problemas e razoamento clínico en consonancia cos recursos dispoñibles; formulando os obxectivos de intervención co usuario e, se é o caso, coas persoas significativas do seu ámbito, recollendo as súas expectativas respecto á atención; seleccionando os protocolos ou procedementos máis adecuados á atención planificada, atendendo a criterios de adecuación, validez e eficiencia. |
|
|
B12
|
5P. Executar, dirixir e coordinar, o Plan de intervención de Fisioterapia, atendendo ao principio da individualidade do usuario e utilizando as ferramentas terapéuticas propias da Fisioterapia, é dicir, o conxunto de métodos, procedementos, actuacións e técnicas que mediante a aplicación dos medios físicos: curan, recuperan, habilitan, rehabilitan, adaptan e readaptan ás persoas con deficiencias, limitacións funcionais, minusvalías e minusvalías; preveñen as enfermidades e promoven a saúde ás persoas que queren manter un nivel óptimo de saúde. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TS Creatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6TS Liderado. |
|
|
B20
|