Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
7D Coñecer e comprender as bases físicas dos distintos axentes físicos e as súas aplicacións en Fisioterapia. |
|
A2
|
|
20D Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
16D Coñecer e comprender os cambios estruturais, fisiolóxicos, funcionais e de conduta que se producen como consecuencia da intervención da Fisioterapia. |
|
A3
|
|
18D2 Coñecer e comprender os procedementos de masaxe, Masoterapia. |
|
A3
|
|
18D4 Coñecer e comprender os procedementos de Magnetoterapia. |
|
A3
|
|
18D5 Coñecer e comprender os procedementos de Hidroterapia, Balneoterapia, Climatoterapia e Talasoterapia. |
|
A3
|
|
18D6 Coñecer e comprender os procedementos de Termoterapia e Crioterapia. |
|
A3
|
|
18D8 Coñecer e comprender os procedementos de Fototerapia. |
|
A3
|
|
18D9 Coñecer e comprender os procedementos de Presoterapia. |
|
A3
|
|
2P Valorar o estado funcional do paciente/usuario. |
|
A4 A5
|
|
5P3 Deseñar e aplicar os procedementos Masoterapia. |
|
A4 A8
|
|
5P4 Deseñar e aplicar as distintas modalidades de Termoterapia e Crioterapia, Fotototerapia, Magnetoterapia e Presoterapia. |
|
A4 A8
|
|
6P Avaliar a evolución dos resultados obtidos. |
|
A4 A9
|
|
8P Proporcionar unha atención de Fisioterapia de forma eficaz. |
|
A4 A11 A16
|
|
9P Intervir nos ámbitos de promoción da saúde e prevención da enfermidade. |
|
A4 A11 A12 A16
|
|
11P Incorporar á cultura profesional os principios éticos e legais da profesión. |
|
A4 A14
|
|
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión. |
|
A4
|
|
18P Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa. |
|
A4 A13 A18
|
|
19P Aplicar os principios ergonómicos ou de hixiene postural no desenvolvemento da súa actividade. |
|
A2 A4
|
|
1ATraballar con responsabilidade. |
|
A17
|
B23
|
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
|
A17
|
B24
|
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais. |
|
A13
|
B25
|
5A Manifestar discreción. |
|
A14
|
B27
|
6A Mostrar a súa orientación ao paciente/usuario. |
|
A14 A19
|
B28
|
7A Axustarse aos límites da súa competencia profesional. |
|
A14
|
B29
|
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
|
|
B1
|
2TI Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B2
|
3TI Capacidade de organización e planificación. |
|
|
B3
|
4TI Capacidade de xestión da información. |
|
|
B4
|
5TI Resolución de problemas. |
|
|
B5
|
6TIToma de decisións. |
|
|
B6
|
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
|
B7
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B9
|
2TP Traballo en equipo. |
|
|
B10
|
3TP Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
|
B11
|
4TP Razoamento crítico. |
|
|
B12
|
5TP Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TSCreatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6TS Liderado. |
|
|
B20
|