Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
7D Coñecer e comprender as bases físicas dos distintos axentes físicos e as súas aplicacións na Fisioterapia. |
|
A2
|
|
16D Coñecer e comprender os cambios estruturais, fisiolóxicos, funcionais e de conduta que se producen como consecuencia da intervención da Fisioterapia. |
|
A3
|
|
19D Coñecer e comprender os procedementos fisioterapéuticos baseados en métodos e técnicas específicos. |
|
A3
|
|
20D Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
21D Adquirir formación científica básica en investigación. |
|
A15
|
|
2P Valorar o estado funcional do paciente/usuario. |
|
A4 A5
|
|
2P3 Identificar os datos e describir as alteracións, limitacións funcionais e minusvalías encontradas reais e potenciais. |
|
A4 A5
|
|
2P2 Aplicar os procedementos axeitados de valoración en Fisioterapia. |
|
A4 A5
|
|
2P4 Rexistrar de forma sistemática os datos significativos da información recollida e expresalos de forma correcta na historia clínica da Fisioterapia. |
|
A4 A7
|
|
4P Deseñar o Plan de intervención de Fisioterapia. |
|
A4 A7
|
|
5P1 Establecer e aplicar os medios físicos terapéuticos nos tratamentos que se presten aos usuarios de todas as especialidades de medicina e cirurxía onde sexa necesaria a aplicación dos mencionados medios. |
|
A4 A8
|
|
5P2 Deseñar e aplicar exercicios terapéuticos, con métodos especiais, para as enfermidades e lesións neurolóxicas, ortopédicas, para as alteracións do raque. |
|
A4 A8
|
|
5P7 Establecer e aplicar o tratamento en grupos a usuarios con problemas similares. |
|
A4 A8
|
|
6P Avaliar a evolución dos resultados. |
|
A4 A9
|
|
11P Incorporar á cultura profesional os principios éticos e legais da profesión. |
|
A4 A14
|
|
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A15
|
|
15P Aplicar os mecanismos de garantía de calidade na práctica da Fisioterapia, axustándose aos criterios, indicadores e estándares de calidade recoñecidos e validados para a boa práctica profesional. |
|
A4 A15 A18
|
|
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión. |
|
A4
|
|
18P Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa. |
|
A4 A13 A18
|
|
19P Aplicar os principios ergonómicos ou de hixiene postural no desenvolvemento da súa actividade. |
|
A2 A4
|
|
1A Traballar con responsabilidade. |
|
A17
|
B23
|
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
|
A17
|
B24
|
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais. |
|
A13
|
B25
|
5A Manifestar discreción. |
|
A14
|
B27
|
6A Mostrar a súa orientación ao paciente/usuario. |
|
A14 A19
|
B28
|
7A Axustarse aos límites da súa competencia profesional. |
|
A14
|
B29
|
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir. |
|
A18
|
B30
|
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
|
|
B1
|
2TI Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B2
|
3TI Capacidade de organización e planificación. |
|
|
B3
|
4TI Capacidade de xestión da información. |
|
|
B4
|
5TI Resolución de problemas |
|
|
B5
|
6TI Toma de decisións. |
|
|
B6
|
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
|
B7
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B9
|
2TP Traballo en equipo. |
|
|
B10
|
3TP Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
|
B11
|
4TP Razoamento crítico. |
|
|
B12
|
5TP Recoñecemento da diversidade e da multiculturalidade. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TS Creatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6TS Liderado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B20
|