Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
2D Coñecer a estrutura do corpo humano dende o punto de vista dos medios de diagnóstico por imaxe. |
|
A1
|
|
14D Coñecer e comprender os conceptos de exploración física, valoración, diagnóstico e prognóstico; as bases teóricas das valoracións, test e comprobacións funcionais, a avaliación científica da súa utilidade e efectividade, así como as etapas e recursos do proceso de intervención de fisioterapia. |
|
A6
|
|
16D Coñecer e comprender os cambios estruturais, fisiolóxicos, funcionais e de conduta que se producen como consecuencia da intervención da Fisioterapia. |
|
A3
|
|
20D Adquisición de vocabulario propio do campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
21D Adquirir formación científica básica en investigación. |
|
A15
|
|
2P Valorar o estado funcional do paciente/usuario, considerando os aspectos físicos, psicolóxicos e sociais. |
|
A4 A5
|
|
3P Determinar o diagnóstico de fisioterapia de acordo coas normas recoñecidas internacionalmente e cos instrumentos de validación internacionais. Esta competencia inclúe xerarquizar as necesidades do paciente/usuario para atender con prioridade aquelas que máis comprometan o proceso de recuperación. |
|
A4 A6
|
|
6P Avaliar a evolución dos resultados obtidos co tratamento de Fisioterapia en relación aos obxectivos marcados e aos criterios de resultados establecidos. Para iso será necesario: definir e establecer os criterios de resultados; realizar a valoración da evolución do paciente/usuario; redeseñar os obxectivos segundo a valoración, se é preciso; e adecuar o plan de intervención ou tratamento aos novos obxectivos, se é o caso. |
|
A4 A9
|
|
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A15
|
|
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o ámbito en situacións de tensión. |
|
A4
|
|
17P Asumir riscos e vivir en ámbitos de incerteza, é dicir, ter a capacidade para desempeñar unha responsabilidade sen coñecer o 100% o resultado final. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
|
18P Motivar a outros. O que supón ter a capacidade de xerar nos demais o desexo de participar activamente e con ilusión en calquera proxecto ou tarefa. |
|
A4 A13 A18
|
|
24P Capacidade de identificar elementos estruturais e alteracións da normalidade nos diferentes métodos de análise e diagnóstico a través da imaxe. |
|
A1 A4
|
|
1A Traballar con responsabilidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17
|
B23
|
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
|
A17
|
B24
|
3A Manifestar respecto, valoración e sensibilidade ante o traballo dos demais. |
|
A13
|
B25
|
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir. |
|
A18
|
B30
|
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas co - oficiais da Comunidade Autónoma. |
|
|
B1
|
2TI Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B2
|
3TI Capacidade de organización e planificación. |
|
|
B3
|
4TI Capacidade de xestión da información. |
|
|
B4
|
5TI Resolución de problemas. |
|
|
B5
|
6TI Toma de decisións. |
|
|
B6
|
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
|
B7
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B9
|
2TP Traballo en equipo. |
|
|
B10
|
3TP Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
|
B11
|
4TP Razoamento crítico. |
|
|
B12
|
5TP Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TS Creatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6TS Liderado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B20
|