Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
3D Coñecer e comprender os factores que inflúen sobre o crecemento e desenvolvemento humanos ao longo de toda a vida. |
|
A1
|
|
4D Coñecemento e comprensión da estrutura e función do corpo humano a nivel molecular, celular, de órganos e sistemas; dos mecanismos de regulación e control das diferentes funcións.
|
|
A1
|
|
5D Coñecer e comprender o funcionamento dos diferentes sistemas biofísicos e bioquímicos. |
|
A1
|
|
6D Coñecer e comprender os principios e teorías da física, a biomecánica, a cinesioloxía e a ergonomía, aplicables á fisioterapia. |
|
A2
|
|
7D Coñecer e comprender as bases físicas dos distintos axentes físicos as súas aplicacións en Fisioterapia.
|
|
A2
|
|
8D Coñecer e comprender os principios e aplicacións dos procedementos de medida baseados na biomecánica na electrofisioloxía.
|
|
A2
|
|
21D Adquirir formación científica básica en investigación.
|
|
A15
|
|
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A15
|
|
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o entorno en situacións de tensión.
|
|
A4
|
|
20P Habilidade para o manexo de instrumentos de laboratorio e de aparatos básicos para o estudo experimental. |
|
A1
|
|
21P Interpretar os resultados dun experimento básico en ciencias biolóxicas e físicas.
|
|
A1
|
|
20D Adquisición de vocabulario no campo da Fisioterapia. |
|
A19
|
|
12P Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional. |
|
A4 A15
|
|
16P Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar o entorno en situacións de tensión. |
|
A4
|
|
20P Habilidade para o manexo de instrumentos de laboratorio e de aparatos básicos para o estudo experimental. |
|
A1
|
|
21P Interpretar los resultados dun experimento básico en ciencias biolóxicas e físicas. |
|
A1
|
|
1A Traballar con responsabilidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17
|
B23
|
2A Manter unha actitude de aprendizaxe e mellora. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17
|
B24
|
8A Desenvolver a capacidade para organizar e dirixir. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A18
|
B30
|
1TI Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
|
|
B1
|
2TI Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B2
|
3TI Capacidade de organización e planificación. |
|
|
B3
|
4TI Capacidade de xestión da información. |
|
|
B4
|
5TI Resolución de problemas. |
|
|
B5
|
6TI Toma de decisións. |
|
|
B6
|
7TI Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudio. |
|
|
B7
|
1TP Compromiso ético. |
|
|
B9
|
2TP Traballo en equipo. |
|
|
B10
|
3TP Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
|
B11
|
4TP Razoamento crítico. |
|
|
B12
|
5TP Recoñecemento da diversidade e da multiculturalidade. |
|
|
B13
|
1TS Aprendizaxe autónoma. |
|
|
B15
|
2TS Motivación por a calidade. |
|
|
B16
|
3TS Adaptación a novas situacións. |
|
|
B17
|
4TS Creatividade. |
|
|
B18
|
5TS Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
|
B19
|
6TS Liderado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B20
|