Guia docente 2009_10
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Transmisión, Mediación E Educación Artística
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Obradoiros Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único. En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese. É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
Debates Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único. En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese. É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
Metodoloxías integradas Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único. En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese. É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
Probas Descrición
Probas de resposta curta Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único. En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese. É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000