Obradoiros |
Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único.
En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese.
É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
|
|
Debates |
Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único.
En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese.
É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
|
|
Metodoloxías integradas |
Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único.
En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese.
É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
|
|
Probas de resposta curta |
Todo proceso creativo é único e imposible de repetir. Todo ser humano ten as mesmas capacidades, mais desenvolvidas en distintos niveis que conforman un ser único.
En cada unha destas actividades estaremos pendentes de como acomoda os coñecementos o alumno. Polo tanto, proporemos probas de resposta curta para valorar o proceso de ensino-aprendizaxe e cando se trate de tomar decisións no proceso creativo, farémolo tamén con preguntas curtas e concisas para estimular o momento de síntese.
É imposible levar a cabo esta metodoloxía senón é dun xeito individualizado, onde tomaremos notas de cada alumno na súa ficha para ter así o rastro e o testemuño do proceso de cada un deles, entendendo que a avaliación debe ser continua.
|