É capaz de estudar ou avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B8
|
C63 C64 C66
|
D6 D11 D13 D14 D15 D16
|
É capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención educativa o o ciclo de infantil e planear de forma negociada unha secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B4 B6 B7
|
C63 C64 C65 C66
|
D1 D2 D9 D10 D13
|
É capaz de contribuír á promoción de boas prácticas do mestre participando no desenvolvemento e análise das propostas educativas que se implementan. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B7 B9 B12
|
C66
|
D5 D12 D19 D20
|
É capaz de presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estruturada e adecuada á audiencia para a que fosen preparadas. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B8
|
|
D3 D5 D6
|