Resultados de aprendizaxe |
Competencias |
Interpretación e comprensión dos conceptos económicos e historiográficos fundamentais. |
|
|
CE2
|
|
Coñecer o marco institucional da economía. |
|
|
CE3
|
|
Comprender o proceso de nacemento e transformación das principais institucións económicas ao longo do tempo |
|
|
CE3
|
|
Coñecer o sistema europeo de contabilidade nacional |
|
|
CE6
|
|
Saber situar a economía na súa evolución histórica. |
|
|
CE4
|
|
Distinguir os condicionantes e as forzas que impulsan ou frean o crecemento económico no longo prazo |
|
|
CE5
|
|
Capacidade para buscar información económica, analizar a evolución dunha economía e a súa comparación con outras economías |
|
|
CE8
|
|
Entender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos. |
|
|
CE5
|
|
Manexo e interpretación dos contidos de textos e representacións gráficas |
|
|
CE6 CE8
|
|
Capacidade para a análise crítica sobre as ferramentas a utilizar e na interpretación dos resultados, a nivel individual ou de grupo |
|
|
CE8
|
CT5 CT7
|
Posuír habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido. |
|
|
CE8
|
|
Consideración dos valores e principios cívicos como factores integrantes da análise dos feitos económicos |
|
|
|
CT1
|
Fomentar a calidade, claridade e precisión na expresión para argumentar de forma coherente |
|
|
|
CT5
|
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable. |
|
CG1
|
|
|
Fomentar a capacidade de organización de coñecementos e a súa exposición, oral ou escrita, de maneira clara, adecuada e eficiente |
CB4
|
|
|
CT5
|
Ser capaz de traballar en equipo. |
CB3 CB4
|
|
|
CT2
|
Tratamento e interpretación dos coñecementos de forma sintética e crítica |
CB3
|
|
|
CT7
|
Posuír espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo a empatía co resto de persoas. |
|
|
|
CT1 CT2 CT4
|
Aplicación dos coñecementos na evolución dos feitos económicos á comprensión dos problemas máis recentes de natureza económica e os seus efectos. |
|
|
CE5
|
|
Demostrar habilidades para argumentar de forma coherente e inteligible, tanto orais como escritas. |
|
|
|
CT5
|
Evidenciar competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia. |
|
|
|
CT5
|
Fomentar a actitude crítica e autocrítica. |
|
|
|
CT7
|
Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación. |
|
|
CE7 CE9
|
|