Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
 Subjects
  Digital media design
   Training and Learning Results
Code Description
A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
C14 Coñecemento dos elementos técnicos, legais, narrativos e artísticos para a creación e publicación de fotografías, gráficos, vídeo, audio e animación na internet e redes sociais.
C17 Coñecemento sobre as ferramentas de deseño gráfico e visualización de datos optimizados para internet e redes sociais.
C18 Capacidade para elaborar deseños e infografías optimizadas para cada canle de comunicación dixital.
D4 Habilidade para a xestión da marca persoal e a propia reputación dixital.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000