Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
 Materias
  Estratexia de contidos
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2023_24
Materia Estratexia de contidos Código P04M176V01103
Titulación
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@uvigo.es
Profesorado
Bastón Meira, Rubén
Corbacho Valencia, Juan Manuel
García Mirón, Silvia
Web http://mastersocialmedia.webs.uvigo.es
Descrición xeral No contexto actual caracterizado por diversas opcións de comunicación dixital, o consumidor infórmase antes de adquirir un producto, compara as distintas ofertas con outros compradores e valora de forma máis positiva aquelas marcas que lle ofrecen contidos útiles no seu día a día. É decir, o consumidor precisa que as marcas lle ofrezan contidos acordes cos seus intereses. Así xorde o inbound marketing e a posta en valor do contido, creado dende unha perspetiva estratéxica. Neste sentido, esta materia pretende poñer en contexto a contorna dos contidos e facilitar información sobre as tarefas que se vinculan coa súa creación, formulación dunha estratexia acorde coa estratexia global da marca e dos seus obxectivos de marketing e comunicación, e o deseño dun plan de contidos.

Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais
poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o
seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións
en inglés.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000