Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño e produción para novas tendencias en comunicación
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Definición do ecosistema mediático actual. Propostas comunicativas de base non tecnolóxica 1.1. Medios propios: product placement, advergaming, patrocinio.
1.2. Medios gañados: flagship stores, pop-up stores e outras propostas.
1.3. Medios pagados: prescripción de marca (celebrities a influencers)
Tema 2. Propostas de dinamización entre a comunicación tradicional e a tecnoloxía 2.1. Accións especiais: marketing de guerrilla, marketing directo, ambient, Street marketing
2.2. Proceso de transformación de medios tradicionais á nova proposta.
2.3. Aplicación tecnolóxica inicial: email marketing, marketing directo, social media.
2.4. A importancia do contido: marketing de contido vs. contido de marca, storytelling vs. storydoing, publicidade nativa.
Tema 3. Propostas comunicativas de base tecnolóxica. 3.1. Tecnoloxía e creatividade
3.1.1. Análise de tendencias.
3.1.2. Innovación social e Branded Content audiovisual.
3.1.3. Software como base.
3.1.4. New media art e campañas publicitarias.
3.1.5. Experiencia de marca.
3.2. Visual data: visualización de datos e Novos Medios.
3.2.1. A estética do dato.
3.2.2. Introducción á visualización de datos.
3.2.3. Historia da visualización de datos.
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