Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Fotografía publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e usar adecuadamente os recursos que posibiliten as novas tecnoloxías da información e a comunicación orientados á fotografía publicitaria. A2
B2
B6
C1
C6
C11
D4
Emprender accións e tomar decisións a partir dos coñecementos teórico-práctico adquiridos. A1
B1
B2
C1
D1
Proceso de toma de decisións entre distintas opcións para executar un orixinal publicitario. B1
B2
B6
D1
D4
Coñecer e valorar as principais aplicacións, tipos e especialidades de fotografía publicitaria: moda, interiorismo, bodegóns ou alimentación, entre outros. C1
C6
C11
D4
Coñecer, interpretar e valorar proxectos creativos destinados a fotografía publicitaria. A1
A2
B1
B4
B6
C6
D1
D4
Coñecer os medios técnicos e formatos utilizados en fotografía. C1
C6
C11
D4
Coñecer e aplicar os procesos básicos de iluminación fotográfica nos seus aspectos técnicos. C1
C6
C11
D4
Analizar e desenvolver un proxecto de composición fotográfica B1
B2
B6
C6
C11
Coñecer e aplicar os procesos básicos de tratamento dixital da imaxe fotográfica nos seus aspectos técnicos. B2
B6
C1
C6
C11
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000