Guia docente 2023_24
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creatividade e mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Realización de exercicios prácticos na aula. 40 A1
A5
B1
B2
B4
C1
C2
C11
C12
C13
D3
Traballo tutelado Para a valoración final da materia, os alumnos e alumnas deberán realizar un proxecto dirixido no que poñerán en práctica as aprendizaxes adquiridas. 40 A1
A5
B1
B2
B4
C1
C2
C11
C12
C13
D3
Seminario Explicación dos contidos teóricos da materia. Inclúe a observación sistemática (asistencia e participación). 20 A1
A5
B1
B2
B4
C1
C2
C11
C12
C13
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

1. Para a superación da
materia co sistema de avaliación continua arriba descrito
, será necesaria a entrega, presentación e
exposición de todos os traballos e exercicios, obtendo unha cualificación
mínima de aprobado (5) en cada un deles, e seguindo os temas, prazos e
condicións establecidas polo equipo docente. Ademais, será obrigatoria a
asistencia ás clases.

2. No caso de que o alumnado
queira optar á avaliación global deberá presentar a súa renuncia á avaliación
continua
dentro do prazo
e seguindo o procedemento establecido polo centro.

3. Descrición da avaliación
globa
l:

Na data oficial establecida polo
centro para o exame final, o alumnado deberá:

- Realizar un exame teórico,
definido polo equipo docente (60% da nota)

- Resolver un suposto práctico, definido
polo equipo docente (20% da nota)

- Entregar un traballo consistente
na análise dunha campaña real, definida polo equipo docente (10% da nota)

- Presentar un exercicio que inclúa o deseño e desenvolvemento dunha
campaña, definida polo equipo docente (10% da nota)

Obtendo a cualificación de aprobado
(5) en todos e cada un deles.

4. O proceso de avaliación en
segunda oportunidade
será
igual ao establecido para a avaliación global.

5. A información sobre as
probas de avaliación
, o
seu formato, extensión, datas e canles de entrega será detallada nas clases e a
través da plataforma Moovi. É responsabilidade do alumnado estar atento á
información que sexa precisa para superar a materia.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000