Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Tendencias do sector
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Utilizar os recursos, elementos, métodos e procedementos presentes na análise de tendencias. A1
A3
A4
B5
C3
C6
C14
D1
D2
Analizar tendencias xerais e específicas que afectan a Mercadotecnia e Comunicación, ao desempeño da actividade publicitaria e, máis en concreto, á creatividade e dirección de arte A4
A5
B6
C1
C3
C8
C14
D1
D2
Panorámica e categorización das distintas tipoloxías existentes: Xenerais e específicas A1
A3
B4
B5
C4
C5
C6
D3
D4
As tendencias como compás que orienta a comunicación de marca. A1
A3
A5
B6
C3
C6
C9
D1
D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000