Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Elaborar pezas publicitarias audiovisuais. Énfase nos formatos de recente aparición. C13
Recoñecer de modo unánime a terminoloxía dos guións para poder intercambiar arquivos entre individuos e equipos C13
Exercer o control económico e aplicar a lexislación existente que afecta o ámbito audiovisual e distribución dos produtos. C15
Demostrar versatilidade para adaptarse a diferentes situacións non só de tipo tecnolóxico senón tamén de carácter humano. D2
Colaborar cos integrantes dun equipo e entre equipos nun grupo para propor, perfilar e decidir entre diferentes propostas. D3
Repartir tarefas específicas dentro dos equipos, seguindo a división existente no sector audiovisual para poder levar a cabo unha produción. D3
Coordinar recursos e equipos para aproveitamento do tempo baixo unha dirección de liderazgo nun sector altamente xerarquizado para a toma de decisións. D4
D5
Asumir a toma de decisións nas diferentes fases da produción audiovisual. D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000