Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Creatividade publicitaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Describir e interpretar as orixes dos estudos sobre creatividade C2
Definir e interpretar as correntes da investigación en creatividade A3
Aplicar as fórmulas creativas no ámbito publicitario. Empregar as súas técnicas na resolución de problemas publicitarios C13
D2
D3
Identificar os elementos da estratexia creativa e describir o desenvolvemento dos mesmos. A3
Desenvolver e elaborar estratexias creativa adecuadas aos obxectivos da campaña. A3
C13
D2
D3
Describir e clasificar as tendencias e formatos creativos publicitarios A3
Identificar na publicidade as mensaxes creativas. Formación do criterio creativo para analizar e valorar mensaxes A3
D2
Analizar a publicidade e extraer as súas características creativas. C13
Demostrar capacidade de expresarse de forma oral e escrita na presentación de ideas creativas, traballando en grupo e resolvendo os problemas para a presentación dos resultados A2
C13
D3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000