Educational guide 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar e comprender as diferencias, desigualdades, distincións e identidades sociais. A3
B3
Interpretar os procesos de valoración social e simbólica na vida cotián. A3
B3
D1
Recoñecer as formas e discursos expresivos da comunicación. B2
C2
Identificar e explicar as teorías de interpretación da estratificación social e do consumo. C1
C2
Recoñecer códigos e significados da comunicación e a súa relación coas posicións sociais. B2
C1
Contrastar mensaxes e intereses para argumentar opinións. A3
B2
D1
Deducir o contido moral das mensaxes. B3
D1
Demostrar interés e motivación polas realidades socio-culturais. B3
C1
C2
D1
Xestionar adecuadamente o tempo, con habilidade para organizar tarefas D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000