2. Contidos e catalogación |
2.1. Xénero e formato: achegamento conceptual.
2.2. Tipos de contidos televisivos: xéneros, macroxéneros e hibridacións.
2.3. A produción propia, externa e allea
2.4. A ficción seriada en España como xénero crave
2.5. A non ficción e os factual
2.6. Novos formatos dixitais |
4. A programación televisiva |
4.1. O departamento de programación e o programador en televisión: funcións.
4.2. Programación en televisión: grellas e franxas horarias.
4.3. Fidelización vertical VS fidelización horizontal. |
5. Estratexias e tácticas de programación televisiva |
5.1. Estratexias clásicas de programación na televisión xeneralista: localización, formato e caracteres
5.2. A programación nas emisoras autonómicas.
5.3. A programación nas canles temáticas, pay per view e multiplataforma.
5.4. Novas estratexias de programación na Postelevisión: sinerxía web TV, sinerxía multimedia e social TV.
5.5. A programación nas plataformas VOD. |
6. Identidade televisiva. |
6.1. A identidade televisiva: definición e funcións.
6.2. Elementos que compoñen a identidade televisiva.
6.3. A programación desde unha perspectiva publicitaria: cuestión de imaxe e posicionamento. |