Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grado en Comunicación Audiovisual
 Subjects
  Advertising Strategies for Audiovisual Products
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2023_24
Subject Advertising Strategies for Audiovisual Products Code P04G071V01304
Study programme
Grado en Comunicación Audiovisual
Descriptors Total Cr. Choose Year Quadmester
6 Mandatory 3rd 2nd
Teaching language
#EnglishFriendly
Spanish
Galician
Prerequisites
Department
Coordinator
García Mirón, Silvia
E-mail silviamiron@uvigo.es
Lecturers
García Mirón, Silvia
Web
General description (*)Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais é unha materia que aborda a promoción das obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización dos produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionais presentes xa na fase de desenvolvemento dos mesmos. Desde o momento no que xorde a idea preliminar dun proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de comunicación específicas para cada un dos mercados no que podemos movernos.
A materia pretende achegar ao alumnado tanto os conceptos xerais na promoción de produtos
audiovisuais como as ferramentas *comunicativas específicas para cada un deles.

Materia do programa *English *Friendly: Os/*as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliográficas para o seguemento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000