|
CG2 |
Coñecemento da realidade político-social do mundo na era da comunicación global. |
|
CG4 |
Habilidade para expor os resultados dos traballos académicos de maneira escrita, oral ou por medios audiovisuais ou informáticos de acordo aos canons das disciplinas da comunicación. |
|
CG6 |
Coñecementos sobre a evolución histórica da imaxe e da cultura audiovisual, nos seus diferentes formatos |
Carácter CE
|
Código |
Competencias Específicas |
|
CE1 |
Coñecemento do uso correcto oral e escrito das linguas oficiais como forma de expresión profesional na industria audiovisual. |
|
CE2 |
Capacidade para percibir críticamente o mundo audiovisual como froito dunhas condicións sociopolíticas e culturais ligadas a unha época histórica determinada. |
|
CE3 |
Coñecemento teórico-práctico dos mecanismos lexislativos de incidencia no audiovisual, así como o réxime xurídico da súa aplicación nas producións audiovisuais. |
|
CE4 |
Coñecemento dos procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuais. |
|
CE5 |
Coñecemento e aplicación das técnicas de produción e emisión radiofónicas. |
|
CE6 |
Coñecementos das políticas públicas de promoción e regulatorias no ámbito da produción e distribución audiovisual nos niveis de gobernanza europeos, nacional e autonómico. |
|
CE7 |
Capacidade para levar a cabo a análise e implementación de estratexias de distribución e difusión de contidos audiovisuais e a súa influencia no proceso de produción |
|
CE8 |
Coñecemento e aplicación dos fundamentos da animación audiovisual |
|
CE9 |
Coñecemento e aplicación das técnicas de documentación audiovisual. |
|
CE10 |
Capacidade para recrear o ambiente sonoro dunha produción audiovisual |
|
CE11 |
Capacidade para levar a cabo a análise das estruturas, contidos e estilos da programación televisiva. |
|
CE12 |
Coñecemento da natureza e interrelaciones entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e espectadores. |
|
CE13 |
Capacidade para deseñar a posta en escena, iluminación e dirección de actores dunha produción audiovisual. |
|
CE14 |
Capacidade para definir proxectos persoais de creación innovadora que contribúan ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación |
|
CE15 |
Coñecemento dos fundamentos da información xornalística a través dos distintos textos e xéneros ao uso, para a súa aplicación en medios impresos e dixitais. |
|
CE16 |
Coñecemento da historia e evolución da linguaxe e xéneros audiovisuais a través das súas propostas estéticas e industriais. |
|
CE17 |
Coñecemento e aplicación dos recursos, métodos e procedementos empregados na construción e análise dos relatos audiovisuais. |
|
CE18 |
Coñecemento sobre os fundamentos da historia e teoría da comunicación |
|
CE19 |
Coñecemento e aplicación das tecnoloxías audiovisuais (fotografía, cinema, radio, televisión e multimedia) en función das súas capacidades expresivas. |
|
CE20 |
Coñecemento da imaxe espacial e das representacións icónicas no espazo, tanto na imaxe fixa como en movemento. |
|
CE21 |
Capacidade para levar a cabo a gravación, composición, edición e postproducción de produtos audiovisuais. |
|
CE22 |
Capacidade para xestionar con eficacia a comunicación nas redes sociais |
|
CE23 |
Capacidade para escribir con fluidez guións para os diferentes formatos audiovisuais |
|
CE24 |
Coñecemento e aplicación das técnicas e procesos de produción e realización audiovisual nos formatos e soportes contemporáneos |
|
CE25 |
Coñecemento e aplicación das técnicas para o deseño e desenvolvemento de proxectos multimedia interactivos |
|
CE26 |
Capacidade para levar a cabo a análise e implementación de estratexias de mercadotecnia para o desenvolvemento, distribución e consumo de produtos audiovisuais e multimedia orientados ao mercado |
Carácter CT
|
Código |
Competencias Transversais |
|
CT1 |
Comprender a importancia dos cambios tecnolóxicos, económicos e sociais no desenvolvemento de proxectos audiovisuais |
|
CT2 |
Ser capaz de traballar en equipo e de comunicar as propias ideas mediante a creación dun ambiente propicio. |
|
CT3 |
Ser capaz de asumir riscos expresivos e temáticos, aplicando solucións e puntos de vista persoais no desenvolvemento dos proxectos. |
|
CT4 |
Ser capaz de organizar as tarefas, realizándoas de maneira ordenada e adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual. |
|
CT5 |
Comprender a importancia de desenvolver un respecto solidario polas diferentes persoas e pobos do planeta, polos valores universais de educación, cultura, paz e xustiza, polos dereitos humanos, a igualdade de oportunidades e a non discriminación por razóns de sexo, raza ou relixión. |
|
CT6 |
Comprender a necesidade da conservación do patrimonio lingüístico, audiovisual e cultural de Galicia |