Galego
Castellano
English
2024_25
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Guia docente 2024_25
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Titulacións
Grao
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Mestrado
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Máster Universitario en Investigación en Actividade Física, Deporte e Saúde
Máster Universitario en Necesidades específicas de apoio educativo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Pontevedra): Orientación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte e Debuxo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Educación Física
Información de interese
Web principal
Secretaría
Webmail
Faitic
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proyectos
Subjects
Economic Environment and Procedures. Project Start
Expected results from this subject
galego
castellano
english
IDENTIFYING DATA
2024_25
Subject
Economic Environment and Procedures. Project Start
Code
P02M163V01109
Study programme
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proyectos
Descriptors
Total Cr.
Choose
Year
Quadmester
5
Optional
1st
An
Training and Learning Results
Expected results from this subject
Contents
Planning
Methodologies
Personalized assistance
Assessment
Sources of information
Recommendations
Expected results from this subject
Training and Learning Results
Be able to comprise the structure of integration inside a project.
A1
B1
B2
C20
C22
D5
Be able to comprise the surroundings of the project.
A1
B2
B4
C1
D5
Be able to identify norms and regulations of the direction of projects.
A1
B2
B4
C20
C22
D5
Be able to know the foundations that *sustentan the integrated direction of projects.
A1
B1
B4
B13
C20
C22
D5
Be able to develop skills for the adaptation to new situations and resolution of problems, and for the autonomous learning.
A1
A2
B2
B4
C22
D5
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 |
informacion@uvigo.es
Accesibilidade
|
Aviso Legal