Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades
   Contidos
Tema Subtema
1. O ALUMNADO CON ALTAS CAPACIDADES
1.1. Aproximación conceptual
1.2. Lexislación
1.3. Características
1.4. Necesidades educativas

2. A IDENTIFICACIÓN DOS ESTUDIANTES ALTAMENTE CAPACITADOS
2.1. Instrumentos de identificación de alumnos con altas capacidades: intelixencia e motivación.
2.2. Motivación en alumnos con altas capacidades: descripción e mellora.
2.3. Creatividade e altas capacidades: concepto, avaliación, entrenamento.
3. A CREATIVIDADE COMO UN DOS PIARES DAS ALTAS CAPACIDADES
4.1. Comprender a educación creativa como unha estratexia para valorar, intervir e fomentar a diversidade
4.2. Que entendemos por creatividade?
4.3. Diferentes aproximacións teóricas no estudo da creatividade
4.4. Avaliación – Identificación da creatividade.
4.5. Pautas para estimular-desenvolver as competencias creativas
4. RESPOSTA EDUCATIVA AOS ALUMNOS CON ALTAS CAPACIDADES
3.1. Orientacións organizativas da resposta educativa
3.2. Modalidades de intervención
3.3. Diseño dun programa de enriquecimiento
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal