Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a natureza cognitiva e neurolóxica dos procesos implicados na lectura e as súas relacións cos procesos cognitivos A1
C1
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación en lectura A1
A2
C2
Deseñar programas de instrución lectora e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas A2
B1
B5
C3
D2
D3
D4
D5
D6
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación, conforme ás condicións do deseño, valorando a súa aportación ao coñecemento actual A3
B2
B4
B5
C5
D1
Avaliar os resultados dos programas lectores aplicados en termos do coñecemento actual A2
C2
C3
D2
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións. A4
A5
B3
B4
C4
C5
C6
D1
D3
D6
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades lectoras A5
C2
C4
D4
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000