Guia docente 2021_22
Facultade de Educación e Traballo Social
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación nos procesos cognitivos de atención e planificación CB1
CB2
CE2
Comprender a natureza cognitiva e neurolóxica dos procesos de atención e planificación e as súas relacións coas dificultades de aprendizaxe CB1
CE1
Deseñar programas de intervención en atención e planificación e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas CB2
CG1
CG5
CE3
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación dos programas, conforme ás condicións do deseño e valorando a súa achega ao coñecemento actual CB3
CG2
CE4
CE5
CT1
Avaliar os resultados dos programas de intervención en atención e planificación CB3
CE2
CE3
CT2
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións CB4
CB5
CG3
CG4
CE4
CE5
CE6
CT1
CT3
CT6
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades nos procesos de atención e planificación CB5
CE2
CE4
CT4
CT6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000