Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Xénero, violencia e intervención social
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Que o alumnado sexa capaz de intervir con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas sobre as súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, tomando en consideración a diversidade cultural-e por tanto a *especificidad das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, o requirimento de ir cara a unha sociedade sustentable *medioambientalmente e defender os valores da paz. B1
B2
B3
B6
C1
C2
C3
D1
D2
D3
D14
D16
D17
D19
D23
D24
Que o alumnado sexa capaz de *interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para conseguir cambios para promocionar o desenvolvemento dos mesmos e para mellorar as súas condicións de vida. B2
B6
C1
C3
C5
C12
C17
C20
C21
C24
C25
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D10
D11
D12
D14
D15
D16
D17
D18
D24
Que o alumnado sexa capaz de preparar, producir, *implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando a subministración de servizos. B2
B6
C1
C16
C17
C20
C25
D2
D3
D4
D8
D11
D12
D14
D17
D18
D23
Que o alumnado sexa capaz de traballar cos comportamentos que representan un risco para o sistema cliente identificando e avaliando situacións e circunstancias que configuran devandito comportamento e elaborando estratexias de modificación dos mesmos. B6
C13
C15
C24
C25
D1
D3
D9
D10
D16
D17
D18
D19
D23
Que o alumnado sexa capaz de analizar e *sistematizar a información que proporciona o traballo cotián como soporte para revisar e mellorar as estratexias profesionais que deben dar resposta ás situacións sociais emerxentes. B2
B6
C3
C4
D1
D3
D6
D8
D9
D10
D14
D16
D17
D18
D19
D23
Que o alumnado sexa capaz de deseñar, *implementar e avaliar proxectos de intervención social. B6
C6
C12
C17
C20
C21
C24
C25
D1
D2
D3
D4
D6
D8
D9
D10
D15
D17
D18
D19
D23
D24
Que o alumnado sexa capaz de apoiar ás persoas para que sexan capaces de manifestar as necesidades, puntos de vista e circunstancias. B3
B6
C1
C3
C13
C14
C20
D1
D3
D4
D9
D10
D11
D12
D14
D15
D17
D19
D23
D24
Que o alumnado sexa capaz de defender ás persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades, actuando no seu nome si a situación requíreo. B2
C1
C3
C5
D1
D3
D9
D10
D16
D17
D23
D24
Que o alumnado sexa capaz de valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención B6
C3
D1
D3
D10
D16
D17
D18
D23
Que o alumnado sexa capaz de responder a situacións de crises valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados B1
B6
C1
C3
C4
C15
C16
C24
C25
D1
D2
D3
D8
D9
D10
D12
D16
D17
D18
D19
D23
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000