Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Servizos sociais especializados I
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención C1
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados C4
Capacidade de organización e planificación D2
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade C18
Aprendizaxe autónoma D15
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, etc C6
Comunicación oral e escrita nas linguas nativas D4
Capacidade de xestión da información D8
Resolución de problemas D9
Toma de decisións D18
Traballo en e con equipos diversos D11
Habilidades nas relacións interpersoais D14
Adaptación a novas situacións D19
Capacidade para traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias B1
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais B2
Compromiso ético D17
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade D15
Capacidade reflexiva D3
Toma de decisións D10
Razoamento crítico D16
Capacidade de análise e síntese D1
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da natureza da mesma C15
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención C3
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. A1
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo A2
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. A3
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. A4
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. A5
Capacidade de análise e síntese D1
Capacidade reflexiva D3
Toma de decisións D10
Razoamento crítico D16
Compromiso ético D17
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000