Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación para o lecer e o tempo libre
   Contidos
Tema Subtema
1. Marco conceptual e bases teóricas da educación para o lecer e o tempo libre. 1.1. Clasificación dos "tempos" das persoas.
1.2. Enmarque do lecer e do tempo libre: diferenciación e conceptualización.
1.3. Elementos identificativos do lecer e do tempo libre.
2. Realidades e perspectivas actuais do lecer e do tempo libre 2.1. Dimensións do lecer e do tempo libre.
2.2. O lecer e o tempo libre como necesidades e dereitos sociais.
2.3. Tendencias actuais do lecer e do tempo libre.
2.4. Lecer, tempo libre e calidade de vida.
3. Cara a unha educación do lecer e do tempo libre. 3.1. Determinantes sociais e pedagóxicos que facilitan a aparición da educación para o lecer e o tempo libre.
3.2. Concepto e obxecto da educación do ocio.
3.3. Principios xerais e condicionantes.
4. Aspectos metodolóxicos da intervención educativa no lecer e no tempo libre. 4.1. Formas pedagóxicas de intervir no lecer e no tempo libre.
4.2. Principios de actuación.
4.3. Organización e administración de proxectos e servizos de lecer e tempo libre.
5. Ámbitos, institucións e actividades educativas relacionadas coa educación para o lecer e o tempo libre, en particular no contexto galego. 5.1. Ámbitos da educación para o lecer e o tempo libre: específicos e non específicos.
5.2. Marco legal das institucións de lecer e tempo libre.
5.3. Experiencias, programas, recursos e actividades da educación para o lecer e o tempo libre.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000